2014. szeptember 22., hétfő

Álmatlan éjszakák

Minden érmének két oldala van - az egyik legbölcsebb mondásunk szerintem. Tényleg ott rejlik minden pillanatban, szituációban valami pozitív is, akkor is ha ez csak nagyon de nagyon nehezen észrevehető, van hogy mikroszkóp alá kell helyeznünk gondunk, problémánk tárgyát ahhoz hogy ezt meglássuk, de higgye el mindenki, hogy van jó is csak keresni kell. Három hete fáztam meg és azóta minden egyes hétvégén egy-egy megázással gondoskodtam róla, hogy ne is tudjak meggyógyulni, a harmadik hétvégén jutottam el oda, hogy szükségem lesz gyógyszerre és amióta szedem(két napja) csak rosszabb lett...hihetetlen.
Ma éjszakára olyan rossz lett hogy egyszerűen az lehetetlenné vált, hogy vízszintesbe helyezzem magam, de panaszkodás és szenvedés helyett főztem egy meggyes teát,elővettem a fülhallgatót, elindítottam a Bulletproof Picasso-t és úgy döntöttem értelmesen használom ki ezt az időt. Nekiálltam tanulni, blogot írni és elkészíteni az új motivációs falamat, és semmi fáradságot nem érzek alig bírom abbahagyni... :) 


See the world in pink :)
Két hét múlva lesz az első anatómia demonstrációm, de szerencsére sose voltam még ennél motiváltabb...

Jó tanulást és sok sok kitartást mindenkinek!



Baboca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése